Nowy Rok i Stosikowe losowanie z blogiem "Przeczytałam książkę..."

Wraz z Nowym Rokiem, styczniem - miesiącem, który dla wielu jest nowym początkiem postanowiłam i ja zacząć jeszcze raz. Mam nadzieję, że i Wam spodobają się moje nowe pomysły oraz lektury książkowe, które dla siebie wybrałam.


Mimo, że już dziś prawie połowa stycznia, postanowiłam przystąpić do Stosikowego losowania wraz z Anną z bloga Przeczytałam książkę..

Mój stosik składa się z 29! książek i w tym miesiącu padło na klasyka literatury- "Rebekę " Daphne du Maurier.

Książka czeka na mnie już od listopada. Mam nadzieję, że właśnie udział w tych losowaniach zmotywuje mnie do czytania wiekszości książek, które zalegają na moich półkach.

Jak mają się Wasze plany czytelnicze na ten nowy 2022 rok? Chętnie poznam Wasze stosikowe tytuły.




Komentarze

Popularne posty